poniedziałek, 13 sierpnia 2007

Wygrałem z Motorolą

Hahahaha nareszcie udało mi się ściągnąć program do przerzucania zdięć z mojego telefonu :) teraz to ja umieszczę parę zdiątek na tym cudownym blogu :)

Co do samych zdięć to będę to w większości zachody słońca, ale to dlatego, że nad naszym przepięknym morzem, Bałtykiem, to zjawisko przybiera naprawdę oszałamiajace pozy :)

a więc ... (sorki Denisie, że podwędziłem Ci trzy kropki, ale to na potrzeby :))

To jest poprostu kawał sztuki dzieła Najwyższego.

Sami przyznacie, że jak namalowane.


To może jest troszkę niższych lotów ale też je lubię.


No nie mogę mało to skrome, ale czad.



Dobra, mam tego więcej ale to może potem.

O mam tu jedną fotkę. Myśle, że jakbym podszedł do pani na poczcie to miała by niemałą zagwozdkę :) zdjęcie zostało zrobione podczas jednej z wypraw po zakupy. Tak, tak Tygryzku, też tam byłeś :) w sumie to Ty to zdjecie zrobiłeś :)




I tylko czekać pozostaje ...





Hm, Dienis, no jak tu się go bać ?




A tu, menadżer, przeżera ciężko zarobione pieniądze. Matko, żeby to chociaż jakiś kebab był alebo golonka i piwo, a on jakiś szczaw przeżówa.



Skoq - w wolnym tłumaczeniu, pogromca kobiecych serc.




Relaks w Międzyzdrojach :)



To by było na tyle jeżeli chodzi o zdjecia, reszty nie wrzucam bo cęzura nie przepusciła :)
No to co, jest 2:38 więc spać spać spać.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

parapapapapa ehhh jak pieknie jest tam gdzie nie ma ani plazy ani morza... zycie ponownie nabiera sensu a ja lepszego humoru... pozdrowienia stary dla ciebie i ogolnie wszystkich bez kilku osob(rzecz jasna).. pieprzyc playa i moja exszefowa.. a poza tym nie bylo az tak zle..
-pawel...
ps. nie chcialo mi sie tego czytac co piszesz ale na pewno bylo to bardzo wartosciowe i pouczajace..