sobota, 7 lipca 2007

.... czas leci...

Hej ... Dobry dzień ... witam ... uszanowanie ... i takie tam
... Blog żyje ... jak widzę .. tylko postów nie ma ... hmmmmmm ...
Oki ... nie cierpię się tłumaczyć ... aleeeeee skoro trzeba ...
Nie wiem nawet , kiedy uciekł mi tydzień .. tydzień bez nowych postów ... wybaczcie, ale miałem małe problemy z technologią nowego pokolenia .. netem .. sie znaczy ...
Kolejny raz czas mnie goni ... więc krótko ...
Pierwsze dni pracy ciężkie ... ... pogoda rowzwala nam wszystkie eventy ..
Weekend ... troszkę lepiej ... ale bez rewelacji ..
Morale padają .. ale dajemy radę ...
Poniedziałek .. impreza integracyjna/urodziny Skoqa .. naaaaaaajlepszy dzień wyjazdu ..
i chociaż cenzury na blogu brak , nie mogę tego opisać ( Damian ujawnił troszkę ... )
... ogólnie .. Świonujście dało nam szkołę życia ...
... Międzyzdroje .. ponownie zimno .. deszcz .. ... ...
bleh .. teraz jest ciepło .. więęęęęęęęc ... uciekam ... mam wolne przez 24 h .. ide pić ...
jutro napiszę więcej ...
kiss kiss kiss ...
poniżej macie zdjecia

1 komentarz:

Unknown pisze...

witam, mam sparwe mozesz rozpisac gdzie i kiedy w jakich miastach jest projekt plaza?