niedziela, 29 lipca 2007

koniec Mielna

Bartek nie jedz!!!! Wyjezdza Bartek... heh co teraz? -kołobrzeg. wlasnie, juz kilka osob pytalo jaka kolejnosc obecnie jest wiec tak, my jestesmy w miastach od poniedzialku do niedzieli, miasteczko tvn-u i play-a jest od srody 10.00 rano do niedzieli 23.00 i miasta jakie teraz beda to: kołobrzeg, ustka, wladyslawowo, hel, gdansk.


i to tyle z ogloszen parafialnych.

a co u nas? Pani w budce z lodami powiedziala koledze: A ci z tvn-u to wesole miasteczko zdemolowali ( Piotr nie byl z tvn-u a to on wyrwal reke manekinowi ), i na campingu narzygali w camperze do lodowki ( tez bzdura ). plotki ploteczki ploteczki hi hi

2 komentarze:

Piotr pisze...

Pragne zlozyc w tym miejscu oficjalne oswiadczenie odnosnie mojego niecnego wystepku na terenie wesolego-m. Telewizja TVN ani zaden z podmiotow zwiazanych z realizacja Projektu P. nie mial nic wspolnego z moim obsciskiwaniem sie z manekinami.

Bije sie po trzykroc w piers.

P.S. dzieki za genialny tydzien

Anonimowy pisze...

bylam swiadkiem wielu deprawujących zajsc kilka dni w prawdziwej sodomii i gomorze za co z calego serduszka dziekuje. a co zlego to polsat.
do zobaczenia we wladyslawowie;]

asiunia:)